تازه های آموزشی

گارانتی آیفون تصویری برندهای ایرانی

گارانتی آیفون تصویری - آیفون سالاری

گارانتی چیست و چه تاثیری بر جلب رضایت مشتری دارد؟

شرکت ها عموما برای جلب رضایت مشتریان و افزایش اعتماد مصرف کنندگان خود دست به انجام راهکارهای مختلفی میزنند تا محصولات شان همواره مورد پسند واقع شوند و برند شان به عنوان یک برند پر طرفدار و پیشتاز در بازار تبدیل شود. راهکارهایی نظیر افزایش کیفیت، خلاقیت در تولید محصولات متنوع، استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، کاربری آسان و… باعث می گردد تا مصرف کنندگان، این محصولات را با میل و اعتماد بیشتری خرید و استفاده کنند.

اما موضوع دیگری که روز به روز در بین مردم در استفاده از یک محصول مورد توجه قرار می گیرد و جزء نکات مهم و ضروری تلقی می شود گارانتی و خدمات پس از فروش است. آیا محصول دارای گارانتی است؟ مدت زمان گارانتی چقدر است؟ آیا در صورت بروز مشکل، گارانتی پاسخگو می باشد؟ آیا برای استفاده از گارانتی باید هزینه ای پرداخت شود یا خیر؟ این ها بخشی از سوالاتی است که ذهن مصرف کنندگان درگیر آنها می شود و برندهای معتبر و پیشتاز همیشه سعی می کنند تا این نگرانی ها را از ذهن مشتریان خود دور کنند.

آشنایی با مفاهیم گارانتی و خدمات پس از فروش

گرانتی آیفون تصویری - آیفون سالاری
ضمانت و گارانتی آیفون تصویری

گارانتی چیست؟

گارانتی در واقع ضمانت و تعهدی است که تولید کنندگان در قبال کیفیت، عملکرد یا دوام محصولات خود به مصرف کنندگان می دهند تا در صورت بروز هرگونه عیب و ایرادی در مدت زمان مشخص شده مسئولیت آن را بر عهده بگیرد. گارانتی یکی از حقوق مصرف کننده است تا زمانی که مصرف کننده نقشی در خرابی محصول نداشته؛ تولید کننده مسئول رفع خرابی و ایراد بوجود آمده باشد.

خدمات پس از فروش چیست؟

خدمات پس از فروش به فعالیت هایی گفته می شود که شرکت ها برای افزایش اعتماد، اطمینان و رضایت مشتری بعد از خرید انجام می دهند. خدمات پس از فروش بعد فروش کالا یا خدمت شروع می شود تا با رسیدگی و رفع نگرانی، مشکل یا سوال مشتریان تجربه مشتری از محصول را افزایش داده و روابط بلند مدت را تقویت کند. خدمات پس از فروش شامل مواردی چون نصب، سرویس های دوره ای نگهداری، تعمیرات، پشتیبانی فنی و خدمات مشتری می شود.

ایجاد نمایندگی در نقاط مختلف

یکی از دلایل عمده ای که شرکت ها در شهر ها و نقاط مختلف برای محصولات خود نمایندگی پذیرفته و ثبت می کنند؛ دسترسی بیشتر به بازار و مشتریان بیشتر است تا کالای خود را در بازارهای بیشتری توزیع کنند و فروش بیشتری داشته باشند. اما در مرحله بعد برند های معتبر و خوشنام سعی می کنند با داشتن نمایندگی های بیشتر خدمات بیشتری به مشتریان از طریق گارانتی، وارانتی و خدمات پس از فروش ارائه داده تا سطح اعتماد و رضایت مشتریان خود را افزایش دهند.

به عنوان مثال فروشگاه آیفون سالاری با سابقه بیش از 30 سال در حوزه فروش و تعمیر انواع آیفون تصویری و صوتی نمایندگی آیفون تصویری و صوتی بسیاری از برند های داخلی و خارجی را در مشهد و شرق کشور داشته تا از این طریق در زمینه خدمت رسانی، بهتر و سریع تر عمل نماید. لازم به ذکر است آیفون سالاری به عنوان نمایندگی آیفون نماوا در شرق کشور فعالیت می‌کند.

شماره های تماس نمایندگی آیفون تصویری نماوا در مشهد

0513-222-0050

0936-346-9716

گارانتی آیفون تصویری از چه زمانی شروع می شود؟

تاریخ شروع گارانتی در کالاهای مختلف تفاوت دارد، و عموما از تاریخ تولید محصول شروع می شود. اما بعضی از شرکت ها برای افزایش اعتماد و رضایت مشتری و تحقق امر مشتری مداری تاریخ شروع گارانتی را از زمان خرید یا نصب کالا محاسبه می کنند. شرکت های آیفون تصویری مانند نماوا، تابا و… برگه ضمانت نامه را در جعبه محصول قرار داده و بعد از نصب دستگاه در محل، توسط نماینده شرکت امضا و اعتبار آن آغاز می شود و تا زمان مشخص شده می توان از مفاد این ضمانت نامه بهره مند شد.

نمونه برگه گارانتی آیفون تصویری و محصولات الکترونیک شرکت نماوا

گارانتی آیفون تصویری نماوا - آیفون سالاری
نمونه برگه گارانتی آیفون تصویری شرکت نماوا

چه مواردی باعث ابطال گارانتی آیفون تصویری می شود؟

گارانتی آیفون تصویری شرکت های مختلف با هم متفاوت هستند. برندها عموما در یک بازه زمانی متفاوت سعی می کنند خدمات و مواردی را تحت پوشش گارانتی به مشتریان عرضه کنند و اگر عیب و ایرادی خارج از این محدود مشخص شده برای کالا بوجود آید گارانتی پاسخگو نیست و برای رفع ایراد مشتری باید هزینه پرداخت کند. همان طور که در تصویری نمونه بالا مشاهده می کنید، مواردی مانند شکستگی بدنه، آتش، نوسانات برق، نصب توسط افراد غیر مجاز، باز شدن محصول و… که معمولا شرکتها در برگه ضمانت ذکر می کنند مواردی هستند که گارانتی را باطل کرده و شرکت نسبت به آنها مسئولیتی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *