تازه های آموزشی

مزایا و معایب قفل برقی برای امنیت ساختمان چیست؟

امنیت ساختمان با قفل برقی

مقوله امنیت از اساسی ترین دغدغه های افراد محسوب میشود که امنیت محل سکونت هم یکی از آنها به شمار میرود. امروزه امنیت ساختمان ها و مجتمع های مسکونی از اساسی ترین نکات آن مجتمع است. اصلی ترین منبع تامین کننده امنیت هر مجتمع درب ورود و خروج آن است.

امروزه اکثر ساختمان ها و مجتمع ها  از قفل زنجیری برای درب استفاده میکنند، اما از عملکرد آن رضایت کامل ندارند، چرا که امنیت بالایی ندارند و به دلیل وجود زنجیر در سازوکار قفل و حساس بودن زنجیر نسبت به کوچک ترین فشار یا کشیدگی که موجب بهم ریختن تنظیمات قفل میگردد، موجب عدم تضمین امنیت میگردد.

تیم آیفون سالاری جهت برطرف کردن این مشکل استفاده از قفل های برقی مرغوب و باکیفیت را پیشنهاد میکند.

نحوه استفاده از قفل برقی

در ادامه نکات امنیتی مهمی درباره قفل برقی بیان شده است:

  1. هنگام نصب قفل برقی تاکید میشود بعد از نصب قفل ، یک شاسی درمکانی مخفی و مناسب ، جهت امنیت ورود و خروج ساختمان و مجتمع حتما تعبیه گردد.
  2. در مرحله بعد سوئیچ قفل برقی را از داخل قفل کنید ، به گونه ای که دکمه ای که روی قفل جهت باز کردن درب تعبیه شده عمل نکند، و ساکنین برای خروج از ساختمان فقط از شاسی مخفی که پیش تر گفته شد استفاده نمایند.
  3. پیشنهاد بعدی ما جهت امنیت بیشتر استفاده از آرام بند است . مزیت استفاده از آرام بند این است که اگر شخصی از ساکنین قصد خروج از مجتمع یا ساختمان را داشت و فراموش کرد درب ساختمان را ببندد ، درب خود به خود بسته شود تا امنیت ساختمان تضمین گردد.

جهت مشهاده تصاویر نمونه ای از قفل های برقی میتوانید با کلیک بر روی قفل برقی آن مشاهده فرمایید

در پایان سپاسگزاریم از اینکه این مقاله را مطالعه فرمودید و امیدواریم نکات گفته شده مفید واقع شده باشد.

لازم به ذکر است که انواع قفل های برقی مرغوب و با کیفیت در فروشگاه آیفون سالاری موجود میباشد که میتوانید از طریق مراجعه حضوری، و یا تماس با دفتر فروش با شماره 05132220050 ، و بصورت غیر حضوری ، اقدام به خرید محصول فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *