تازه های آموزشی

بهترین آیفون تصویری ایرانی و خارجی (از دید کارشناسی)

بهترین آیفون تصویری ایرانی و خارجی - آیفون سالاری

انتخاب بهترین آیفون تصویری همیشه یکی از دغدغه‌های کاربرانی بوده که با ما تماس می‌گرفتند. همانطور که می‌دانید امروزه برندهای ایرانی زیادی به عنوان تولید کننده آیفون تصویری فعالیت می‌کنند و برندهای خارجی زیادی هم وجود دارند که محصولات آنها به ایران وارد می‌شود؛ حالا از میان این همه برند کدام موارد بهترین آیفون تصویری هستند؟

همانطور که می‌دانید اغلب آیفون های تصویری ایرانی مونتاژ هستند چراکه ایران تولید کننده قطعات داخلی این محصولات نیست. به عنوان مثال برد آیفون‌های تصویری وارد می‌شوند و مهندسین شرکت‌های مختلف آنها مطابق با نیاز خود در مونتاژ آیفون‌ها استفاده می‌کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا برندهای موجود در بازار را با یکدیگر از نظر مشخصات، نصب، گارانتی و … مقایسه کنیم؛ سپس بهترین آیفون تصویری ایرانی و بهترین آیفون تصویری خارجی را به شما معرفی نمائیم.

مشخصات بهترین آیفون های تصویری

به نظر شما بهترین آیفون تصویری باید چه ویژگی و مشخصاتی داشته باشد؟

بهترین آیفون تصویری - آیفون سالاری

1- گارانتی و خدمات پس از فروش

در تماس‌هایی که با آیفون سالاری گرفته می‌شود معمولا افرادی که در زمینه نصب آیفون تصویری فعالیت می‌کنند بیشترین سوال را در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش از شما می‌پرسند. اگر به دنبال انتخاب بهترین آیفون تصویری هستید باید به نوع گارانتی، مدت گارانتی و خدمات پس از فروش برند آن توجه کنید.

معمولا بهترین آیفون تصویری های موجود در بازار گارانتی کاملا مشخصی دارند؛ مثلا در کاتالوگ آنها کاملا مشخص شده که در صورتی خرابی برد به یک دلیل مشخص و در زمان مشخص، گارانتی به شما تعلق می‌گیرد یا خیر؟ پس اگر خواستید بهترین آیفون تصویری موجود در بازار را انتخاب کنید حتما توجه کنید که گارانتی آن واقعی و مدت آن زیاد باشد. نماوا یکی از برندهای ایرانی‌ست که به محصولات خود اطمینان کامل دارد و همراه با آنها 3 سال گارانتی ارائه می‌دهد؛ به همین دلیل ما نمایندگی نماوا را بر عهده داریم.

2- وضوح تصویر در شب

همانطور که می‌دانید آیفون های تصویری که قبلا تولید می‌شدند تصویر خاکستری رنگ در اختیار شما می‌گذاشتند. اما رفته رفته آیفون‌هایی به بازار آمدند که تصویر رنگی دارند؛ بهترین آیفون تصویری علاوه بر روز، در شب هم تصویر رنگی باکیفیت در اختیار شما می‌گذارند. متاسفانه آیفون‌هایی در بازار وجود دارند که دید در شب آنها اصلا خوب نیست و کیفیت آنها در این شرایط افت می‌کند.

3- کیفیت تصویر بالا

کیفیت تصاویر در بهترین آیفون تصویری معمولا 1080p در آیفون تصویری‌های دیگر معمولا 720p یا 480p می‌باشد. این اعداد تراکم پیکلسی در تصویر را به شما نشان می‌دهد که هر چقدر بیشتر باشد بدیهی‌ست که تصویر برای شما با کیفیت بهتری به نمایش در می‌آید. شما به خرید یک آیفون تصویری که کیفیتی بالاتر از 1080p در اختیار شما می‌گذارد نیاز ندارید؛ در حال حاضر از این کیفیت بالاتر برای ساخت فیلم‌های سینمایی استفاده می‌شود نه آیفون تصویری.

4- میدان دید بالا

یک آیفون تصویری خوب باید میدان دید خوبی هم داشته باشید؛ یعنی وسعت تصویر در نمایشگر زیاد باشد. اما این میدان دید باید چقدر باشد تا به آن صفت خوب تلقی شود؟ خیلی از آیفون های تصویری موجود در بازار میدان دید 90 درجه دارند؛ اما میدان دید بهترین آیفون تصویری به 180 درجه می‌رسد. میدان دید در آیفون‌های تصویری به نوع دوربین پنل بستگی دارد. اگر لنز دوربین از نوع Wide باشد شما در نمایشگر زوایای بیشتری را مشاهده میکنید. تصویری که با میدان دید 90 درجه مشاهده می‌کنید فقط مربوط به جلو و مقدار کمی از کناره‌هاست اما میدان دید 180 درجه علاوه بر جلو، کناره‌ها را هم به خوبی برای شما نمایش می‌دهد.

5- قابلیت ضبط و ذخیره تصاویر

بسیار پیش آمده که افرادی خود را پشت آیفون مامور گاز، آب یا برق معرفی کرده‌اند و بعد از ورود اقدام به سرقت کرده‌اند. اگر آیفون تصویری این خانه‌ها قابلیت ضبط ویدئو و ذخیره تصاویر را داشت قطعا خیلی سریع می‌توانستند سارق را پیدا کنند. در همین راستا می‌توان گفت بهترین آیفون تصویری هوشمند قابلیت ضبط تصاویر و ویدئو را دارد.

از دیگر ویژگی یک آیفون تصویری خوب می‌توان به قابلیت پشتیبانی از حافظه خارجی اشاره کرد؛ در این آیفون‌های تصویری می‌توان کارت حافظه با ظرفیت مشخص گذاشت تا فیلم‌ها و عکس‌ها روی آن ذخیره شوند؛ به دلیل اینکه حافظه داخلی آیفون‌ها کم است از حافظه خارجی استفاده می‌شود.

6- قابلیت اینترکام یا ارتباط داخلی

قابلیت اینترکام یا ارتباط داخلی آنچنان در ایران جا نیفتاده اما اگر ساختمان شما دارای تعداد واحد زیادی‌ست حتما به این قابلیت نیاز پیدا خواهید کرد. با استفاده از قابلیت ارتباط داخلی به راحتی می‌توانید با واحدهای دیگر تماس صوتی برقرار کنید. یک آیفون تصویری خوب از قابلیت اینترکام پشتیبانی می‌کند.

دیگر ویژگی های یک آیفون تصویری خوب در ادامه لیست شده است:

  • اتصال به دوربین و سیستم امنیتی
  • اتصال به اینترنت
  • نصب و تعمیر آسان
  • دکمه‌های لمسی به جای دکمه‌های فیزیکی
  • تنظیمات ساده

بهترین آیفون تصویری ایرانی

1- نماوا

آیفون‌های تصویری نماوا 4 سیمه هستند و نصب آنها ساده است؛ از آنجایی که گارانتی محصولات نماوا 3 ساله است و بیشتر امکانات مد نظر ما را دارد می‌توان به آن لقب بهترین آیفون تصویری ایرانی را داد. البته ناگفته نماند که این لقب برای برخی از برندهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های آیفون تصویری نماوا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای مشاهده انواع مانیتور آیفون تصویری روی لینک زیر کلیک کنید

مانیتور آیفون تصویری نماوا

  • استفاده از سیستم چهار سیمه
  • سازگاری با 99 درصد درب بازکن‌های موجود در بازار
  • دارای مانیتور حافظه دار و بدون حافظه
  • قابلیت فرمان به دو پنل از طریق یک مانیتور
  • پشتیبانی پنل PT240 تا 350 واحد و پشتیبانی پنل کدینگ تا 64 واحد
  • دارای پنل‌های کارتخوان
  • گارانتی و خدمات پس از فروش 3 ساله واقعی
  • و …

برای مشاهده انواع پنل آیفون تصویری نماوا روی لینک زیر کلیک کنید

پنل آیفون تصویری نماوا

2- الکتروپیک

الکتروپیک نیز با تولید بهترین آیفون‌های تصویری ایرانی، صوتی و … توانسته محبوبیت زیادی برای خود کسب کند. بردهای استفاده شده در محصولات این برند عمر بالایی دارند و تعویض قطعات آنها بسیار راحت است. البته ناگفته نماند که محصولات این برند گاها با چالش‌هایی هم همراه هستند مثلا برخی از نصابان معتقد هستند که قطعه هوک به کار رفته در بعضی از محصولات ضعیف است.

برای مشاهده و بررسی انواع مانیتور الکتروپیک روی لینک زیر کلیک کنید

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *