خدمات آیفون سالاری

مرکز تخصصی تعمیر آیفون تصویری در مشهد

تیم فنی آیفون سالاری بزرگترین عرضه کننده انواع آیفون‌های صوتی و تصویری در مشهد، آماده خدمت رسانی به شما در زمینه تعمیر آیفون تصویری در مشهد است. برای استفاده از این خدمات تنها کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید تا در هر نقطه ای از شهر و در تمام روزها حتی روزهای تعطیل برای کمک به شما بشتابیم.

تلفن ثابت: 05132220050

تلفن همراه: 09363469716

آدرس: مشهد، خیابان آخوند خراسانی، نرسیده به آخوند خراسانی 3، ورودی شماره 3 بازار جواد، پلاک 217 ب، فروشگاه بزرگ آیفون سالاری

Table of Contents

.

نمایندگی رسمی و خدمات پس از فروش محصولات شرکت نماوا

نماوا

.

نمایندگی رسمی و خدمات پس از فروش محصولات شرکت تابا

تابا

.

نمایندگی رسمی و خدمات پس از فروش محصولات شرکت الکتروپیک

الکتروپیک

تیم بزرگ آیفون سالاری با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه فروش و تعمیر انواع آیفون های صوتی و تصویری در کنار شماست تا به جای هزینه‌های گزاف تعویض و جایگزینی؛ با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت آیفون های صوتی و تصویری خود را تعمیر کنید. تعرفه‌های قیمتی منصفانه و رضایت بالای مشتریان همیشه خط قرمز مجموعه آیفون سالاری بوده و هست از همین رو می‌توانید اطمینان داشته باشید که خدمات دریافتی شما با ضمانت تقدیمتان می‌گردد.

تعویض لازم نیست، تعمیرش کنید

حتی اگر دیگر تعمیرکاران از تعمیر آیفون تصویری در مشهد بازمانده اند، تکنسین‌های متخصص ما تنها با یک تماس در محل شما آماده می‌شوند. آیفون سالاری متخصص تعمیر آیفون تصویری در مشهد در برندهای: تابا، الکتروپیک، نماوا، باهر، الکترو گویا، باهر، کوماکس، کوکوم، سیماران، تامر، آلا الکترونیک، سوزوکی، کیهان، تکنما، آریو، فربیکو و...

 مزایای آیفون سالاری برای تعمیر آیفون تصویری در مشهد

1- تعمیر در محل مورد نظر شما

2- وجود تکنسین‌های با سابقه

3- قیمت‌های بسیار استثنائی

4- تعمیر هر نوع آیفون، با هر برندی

5- خدمت‌رسانی حتی در روزهای تعطیل

6- ضمانت در ارائه خدمات

7- تعمیر آیفون تصویری در مشهد با ضمانت

 خدمات گروه آیفون سالاری

خدمات گروه آیفون سالاری علاوه بر تعمیر آیفون تصویری در مشهد بسیار گسترده است و شامل موارد بسیاری می‌شود. از جمله این خدمات می‌توانیم به انبار و فروشگاه بزرگ آیفون سالاری در مشهد اشاره کنیم. این فروشگاه از بزرگترین عرضه کنندگان آیفون صوتی و تصویری، ملزومات امنیتی همچون قفل‌های برقی، جک برقی، قفل مغزی، قفل زنجیری، تایمر و… است. این فروشگاه بزرگ بیش‌ از سه دهه در کنار شما بوده و با افتخار از قدیمی ترین‌های بازار است.

 محدوده خدمت رسانی آیفون سالاری در مشهد

مجموعه آیفون سالاری آماده خدمت رسانی در تمامی نقاط مشهد از جمله:

خیابان آخوند خراسانی، مجد، کریمی، ابوطالب، جانباز، خیام، هدایت، قرنی، احمدآباد، امامت، دانشجو، دانش آموز، سعدی، کلاهدوز، راه آهن، عبادی، شریعتی، هنرور، الهیه، حسابی، آبکوه، ملک آباد، پیروزی، بلوار فردوسی، بلوار کامیاب، کوهسنگی، سناباد، سجاد، فرامرز، کوی امیر، رضا شهر، تقی آباد، آموزگار، حر عاملی و…

مهم نیست کجای شهر هستید ما آماده ایم!

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تعمیر آیفون تصویری در مشهد

هزینه تعمیر آیفون تصویری در مشهد به عوامل متعددی بستگی دارد؛ مهم‌ترین مورد در میان این عوامل قاعدتا بستگی به مشکلات پیش آمده دارد. در برخی مواقع ممکن است قطعی صدا و نداشتن زنگ یا قطع شدن برد تصویری به دلیل سوختگی برد آیفون باشد و یا در صورتی که دکمه‌های آیفون تصویری شما کار نکند ممکن است نیاز باشد که پنل شما به طور کل تغییر کند و تعویض شود. بدیهی است که قیمت این قطعات ممکن است با یکدیگر بسیار متفاوت باشند از همین رو نمی‌توانیم هیچگاه قیمت دقیقی قبل از بررسی‌های لازم بدهیم تنها می‌توانیم تضمین دهیم که تمام تلاشمان را برای رفع مشکلتان خواهیم کرد.

قیمت تعمیر آیفون تصویری در مشهد همان‌ طور که گفتیم وابسته به قیمت لوازم مصرفی آن از جمله دوربین پنل جلوی درب، سوئیچر آیفون تصویری، خرابی قفل زنجیر، عیب یابی سیم کشی برای تعمیر آیفون تصویری در مشهد، پنل آیفون تصویری و بسیاری دیگر از این موارد است‌.

نکته مهم در نگهداری از آیفون تصویری این است که همیشه از قطعات اصلی و اورجینال و با گارانتی شرکتی استفاده کنید تا در طول استفاده و پس بروز هرگونه ایرادی به مشکل برنخورید؛ ما نیز در تعمیراتمان اخلاقا و به لحاظ حرفه‌ای موظف به استفاده از بهترین قطعات و تجهیزات هستیم.

 

خدمات نصب و تعمیر آیفون تصویری در مشهد

در صورت نیاز به یک نصاب حرفه‌ای و با تجربه با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تکنسین‌های ما برای نصب و تعمیر آیفون تصویری در مشهد نزد شما حاضر شوند.

برای نصب تمام محصولات و برند‌های زیر ما در کنار شما هستیم.

نمایندگی نصب و تعمیر آیفون تصویری تابا (taba)

نمایندگی نصب و تعمیر آیفون تصویری کوماکس

نمایندگی نصب، فروش و تعمیر آیفون تصویری در مشهد برند الکتروپیک

نمایندگی نصب، فروش و تعمیر آیفون تصویری در مشهد برند سیماران simaran

نمایندگی نصب و تعمیر آیفون تصویری در مشهد برند تکنما (taknama)

نمایندگی نصب و تعمیر آیفون تصویری در مشهد برند کامکث camax 

نمایندگی نصب و تعمیر آیفون تصویری در مشهد سوزوکی suzuki

نمایندگی نصب و تعمیر آیفون تصویری آلدو aldo

تعمیر پنل آیفون تصویری

تعمیر جک پارکینگ

تعمیر کرکره برقی

تعمیر اف اف

 

برای بررسی دقیق تر و عیب یابی و تعمیر آیفون تصویری در مشهد با شماره … تماس بگیرید برای ارتباط حضوری با ما؛ آدرس ما اینجاست!

تلفن ثابت: 05132220050

تلفن همراه: 09363469716

آدرس: مشهد، خیابان آخوند خراسانی، نرسیده به آخوند خراسانی 3، ورودی شماره 3 بازار جواد، پلاک 217 ب، فروشگاه بزرگ آیفون سالاری

مشکلات رایج در آیفون های تصویری

بیشتر مشکلات آیفون‌های تصویری مربوط به سیم کشی‌های نادرستی است که نصابان انجام می‌دهند و یا استفاده از سیم و اتصالات نامرغوب و بدرد نخور است به همین دلیل ممکن است حتی با وجود خرید آیفون جدید کیفیت صدا همچنان کم باشد و در صدای خروجی و ورودی ساختمان اختلالاتی وجود داشته باشد و منجر به نویزهای اضافه در صدا، تصویر و باز نکردن درب شود. متاسفانه عده‌ای به خاطر کم کردن هزینه ها، کیفیت سیم کشی را پایین می‌آورند در حالی که این موضوع باعث ایجاد هزینه های بسیار بیشتری در آینده خواهد شد.

در قسمت پایین لیستی از انواع مشکلات رایج آیفون های تصویری به همراه عیب یابی آن ها را آورده ایم:

۱- سیاه شدن صفحه آیفون تصویری

اگر صفحه آیفون تصویری شما سیاه شده است احتمالا ایراد در قسمت برد lcd و یا برد تغذیه است.

۲- نداشتن دید خوب در آیفون و یا تصویر ناقص از افراد

این مشکل عموما به دلیل لحیم نبودن سیم کشی ایجاد می‌شود؛ علاوه بر آن ممکن است سیم کشی غیر استاندارد، افت ولتاژ سیم، خرابی دوربین، خرابی برد صوت پنل تصویری، تار شدن طلق جلوی دوربین و این قبیل موارد باشد.

۳- شنیده نشدن صدای زنگ در داخل منزل

اشتباه قرار دادن گوشی بر روی مانیتور، خرابی برد صوت مانیتور، خرابی قطع کن پایه، مشکل در هنست و مشکل در گوشی آیفون می‌تواند زمینه ساز بروز این اختلال باشد.

۴- برفک در تصویر آیفون تصویری

این ایراد می‌تواند ناشی از مشکل در در دوربین، خرابی برد تغذیه همسایه و نمایش نویر حلصل از ان بر روی مانیتور شما ( این مشکل بیشتر در طبقاتی که نزدیک پنل هستند روی می دهد قاعدتا طبقات پایین تر)

۵- زنگ ممتد آیفون تصویری

 این مشکل می‌تواند به دلیل خرابی برد صوت، اتصالات کوتاه سیم، اتصالی سیم ۳ و ۴، خرابی برد قلابک یکی از واحدهای ها، خرابی سوئیچر و این قبلی موارد باشد.

۶- از کار افتادن کلید در بازکن

در میان تمام موارد قبلی و مورد بعدی این مشکل رایج‌ترین است. این مشکل ممکن است بخاطر خرابی برد در باز کن، خرابی قفل برقی در بازکن، خرابی ترانس در باز کن را دهد.

۷- صدای ناهنجار آیفون تصویری

خرابی برد صوت پنل تصویری، خرابی دستی کپسولی، خرابی ترانسی که ولتاژ زیادی به پنل می‌دهد و یا خرابی برد تغذیه در یکی از واحد ها می‌تواند زمینه ساز ایجاد صدای ناهنجار در آیفون‌های تصویری باشد.

در نهایت؛ برای عیب یابی دقیق مختصصین و تکنسین های حرفه ای ما اینجا هستند تا در سریع ترین زمان ممکن مشکلات شما را رفع کند تنها یک تماس کافیست..

آدرس نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد

فروشگاه بزرگ آیفون سالاری بزرگ ترین نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد است. آدرس نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد خیابان آخوند خراسانی، نرسیده به آخوند خراسانی 3، ورودی شماره 3 بازار جواد، پلاک 217 ب، فروشگاه آیفون سالاری است.

در این صفحه شاهد شماره و آدرس نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد هستید. تنها با یک تماس برای تعمیرات ایفون مشهد در هر کجای شهر حاضر می‌شویم؛ در صورتی که شما از ایفون های تابا استفاده می‌کنید با تماس و مراجعه حضوری به آدرس نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد می‌توانید از خدمات تعمیرات ایفون مشهد و خدمات پس از فروش این محصول استفاده کنید.

شماره تلفن تعمیر آیفون تصویری تابا 05132220050 و شماره تلفن تعمیر آیفون تصویری با خط تلفن همراه  09363469716 است. 

قیمت آیفون تصویری تابا

قیمت آیفون تصویری تابا به توجه به مدل و امکانات آن متغیر است اما تضمین میدهیم که بهترین و منطقی ترین قیمت آیفون تصویری تابا را تمام کشور در این فروشگاه بزرگ میتوانید، بیابید. برای خرید آیفون تصویری تابا در مشهد از فروشگاه آیفون سالاری با اطلاعات موجود در این صفحه با ما در ارتباط باشید. این فروشگاه عرضه کننده انواع آیفون ها است، برای استعلام از قیمت آیفون تصویری تابا با ما تماس بگیرید.