نمایندگی و لیست قیمت آیفون نماوا در مشهد

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش آیفون تصویری نماوا

معرفی آیفون سالاری

آیفون سالاری، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش آیفون تصویری نماوا در شرق کشور

آیفون سالاری با مدیریت آقای سالاری با بیش از 3 دهه فعالیت و سابقه در زمینه فروش انواع سیستم های دربازکن صوتی و تصویری، دارای کادر فنی و متخصص در بخش نصب، خدمات و تعمیرات انواع آیفون صوتی و تصویری، مورد تایید وزارت صنعت معدن و تجارت و دارای مجوز رسمی از سازمان اصناف کشور می باشد.

آیفون سالاری در طول 30 سال فعالیت خود افتخار همکاری با برندهای مختلف داخلی و خارجی را داشته و در این مدت نماینده بیشتر این برند ها در مشهد و شرق کشور بوده و همیشه سعی داشته تا بهترین و مرغوب ترین کالاها از برند های موجود در بازار را شناسایی و به مشتریان عزیز معرفی نمایید.

نمایندگی نماوا در مشهد - آیفون سالاری

آیفون سالاری نمایندگی محصولات نماوا در مشهد

در طی سالیان متمادی و با قدرت گرفتن برندهای ایرانی که از هر لحاظ دارای کیفیت، تنوع محصول، استاندارد های داخلی و بین المللی و قیمت مناسب بوده، آیفون سالاری تصمیم به استفاده از محصولات داخلی را گرفته تا بر علاوه حمایت از تولیدات داخلی، محصولاتی شایسته مردم عزیزمان را در سبد کالاهای خود قرار دهد و در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش و حمایت از مشتری گام مؤثری در این زمینه بردارد.

در این میان یکی از شرکت هایی که در حوزه تولید محصولات آیفون تصویری و متعلقات آن با توجه به معیار های ذکر شده دارای عملکرد خوبی بوده، شرکت نماوا می باشد. و آیفون سالاری نماینده محصولات نماوا در شرق کشور بوده و افتخار همکاری با این برند معتبر و خوشنام را دارد.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا راهنمایی در مورد محصولات نماوا شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی و مشاوره برای شما مشتریان عزیز می باشند.

شماره های تماس نمایندگی آیفون تصویری نماوا در مشهد

0513-222-0050

0936-346-9716

معرفی شرکت نماوا

شرکت امید الکترونیک نماوا با نام تجاری نماوا به جهت تولید محصولاتی برای بازارهای cis (حوزه قفقاز) شروع به فعالیت نمود و تا یک سال با نام تجاری هوداد صادرات به بازار های این حوزه را ادامه داد. و حدود 5 سال تیم تحقیق و توسعه این شرکت متشکل از کارشناسان متخصص با استفاده از علم روز دنیا و تجربیات دیگر تولید کنندگان در زمینه محصولات دربازکن در اواخر سال 1398 برند نماوا معرفی شد.

در حال حاضر نماوا با تولید انواع مانیتور آیفون تصویری و تجهیزات جانبی آن، یکی از تولید کنندگان مطرح در این حوزه به شمار می رود و محصولات این شرکت با بالا ترین کیفیت و استاندارد های داخلی و بین المللی با 3 سال گارانتی در بازار عرضه می گردد. و رضایت مشتریان در استفاده از محصولات برند نماوا روز به روز افزایش یافته و این افتخار بزرگی برای این مجموعه و نمایندگان فعال آن در سراسر کشور می باشد.

جهت ارتباط با شرکت نماوا می توانید از طریق شماره زیر اقدام نمایید و سوالات خود را بپرسید و در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

شماره تماس شرکت نماوا

02191016181 داخلی (150-151)

محصولات نماوا

محصولات شرکت نماوا در حال حاضر شامل انواع درب بازکن های تصویری در مدل های مختلف با قابلیت ها و کارایی های متفاوت است که توسط این شرکت تولید و به بازار عرضه می گردند. محصولات نماوا به آیفون تصویری ختم نشده و این شرکت با تولید انواع پنل های آیفون تصویری و جک های پارکینگی سبد محصولات خود را گسترش داده. محصولات تولیدی نماوا با بهره گیری از سیستم های تولیدی جدید، مواد اولیه مرغوب و تجهیزات پیشرفته دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و در مدل های مختلف متناسب با نیاز و سلیقه تمام مشتریان در دسترس قرار می گیرد.

مانیتور های آیفون تصویری نماوا

مانیتور های نماوا شامل موارد زیر می شوند که دارای نمایشگر های رنگی 4.3 و 7 اینچی با تکنولوژی LED، سوییچر داخلی برای جلوگیری از افت کیفیت تصویر در طبقات بالاتر، قابلیت اتصال به دوربین مدار بسته، سنسور حساس به حرکت، دارای حافظه داخلی و پشتیبانی از حافظه خارجی برای ضبط تصاویر و ویدئوهای بیشتر، دارای ملودی های زیبا و دلنشین، ارتباط داخلی بین واحد ها و نگهبانی، امکان فرمان به جک پارکینگی برای باز شدن و فراخوانی آسانسور و … که وجود این ویژگی ها در مدل های زیر متفاوت می باشند.

  1. مانیتور آیفون تصویری نماوا مدل f41
  2. مانیتور آیفون تصویری نماوا مدل a42
  3. مانیتور آیفون تصویری نماوا مدل c42t
  4. مانیتور آیفون تصویری نماوا مدل c42tmi
  5. مانیتور آیفون تصویری نماوا مدل e42t
  6. مانیتور آیفون تصویری نماوا مدل e42tmi
  7. مانیتور آیفون تصویری نماوا مدل b72
  8. مانیتور آیفون تصویری نماوا مدل d72tmi

پنل های آیفون تصویری نماوا

پنل های درباز کن نماوا که در ادامه با آنها اشاره می شوند نیز دارای ویژگی هایی از قبیل دوربین رنگی HD، کیفیت صدای فراگیر، مجهز به سنسور نور سنج، جنس بدنه آلومینیوم آنادایز شده و مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت، قابلیت تنظیم صدای میکروفون و بلندگو، قابلیت تنظیم زاویه دید دوربین تا 90 درجه به صورت دستی، دارای سیستم کارتخوان، صفحه کلید لمسی و ویژگی های بیشتر در مدل های جدید تر و مدرن تر می باشند.

  1. پنل آیفون تصویری نماوا سری m
  2. پنل آیفون تصویری نماوا سری U
  3. پنل آیفون تصویری نماوا سری T
  4. پنل آیفون تصویری نماوا کدینگ هوشمند

جک پارکینگی نماوا

دسته دیگر محصولات نماوا شامل جک برقی یا جک بازویی است که در دو مدل جک یونیک400 (مناسب درب های با وزن هر لنگه 400 کیلو و طول هر لنگه 3 متر) و جک یونیک500 (مناسب درب های با وزن هر لنگه 500 کیلو و طول هر لنگه 4 متر) تولید و به بازار عرضه می گردد. جک پارکینگی نماوا دارای خصوصیات فنی زیادی بوده و مناسب اقلیم کشور عزیز مان طراحی و تولید شده و در هر آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع تغذیه یا ترانس نماوا

محصولات دیگر نماوا شامل تجهیزات جانبی آیفون تصویری مانند: قفل زنجیری، منبع تغذیه، ماژول های جانبی و متعلقات جک پارکینگی است که همه در راستای تکمیل سبد کالایی این مجموعه تولید می شوند و جهت ارتقاء محصولات و یا تکمیل سیستم دربازکن تصویری مورد استفاده قرار می گیرند. محصولات جانبی نماوا دارای کیفیت بالایی بوده و طول عمر مناسبی دارند.

مشتریان عزیز می توانند برای مشاهده محصولات نماوا از طریق لینک زیر کاتالوگ محصولات نماوا را دانلود نمایند.

همچنین برای مشاهده و دانلود لیست قیمت آیفون تصویری نماوا از طریق لینک های زیر اقدام نمایید

دانلود لیست قیمت نماوا شامل مانیتور آیفون تصویری، پنل آیفون تصویری و جک پارکینگی

لیست قیمت پنل و مانیتور آیفون تصویری به همراه لوازم جانبی و قفل به صورت ترکیبی

نمایندگی خدمات پس از فروش آیفون تصویری نماوا

شرکت آیفون سالاری نمایندگی آیفون تصویری نماوا در شرق کشور (خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی) در خدمت مشتریان عزیز می باشد. محصولات نماوا با گارانتی 3 ساله برای شما عزیزان ارائه می گردد و خدمات پس از فروش محصولات نماوا شامل تعمیر انواع دربازکن آیفون تصویری نماوا، تعمیر انواع پنل آیفون تصویری نماوا و تعمیر جک پارکینگی نماوا می شود. آیفون سالاری نمایندگی آیفون نماوا در مشهد آماده ارائه خدمات پس از فروش نماوا در شرق کشور می باشد.

نماینده فروش و تعمیرات مانیتور آیفون تصویری نماوا

آیفون تصویری از جمله تجهیزاتی است که در ساختمان های مسکونی، اداری و … مورد استفاده قرار می گیرد. و به دلیل تفاوت هر مکان از لحاظ کاربرد و تعداد واحد باید حتما قبل از خرید با کارشناسان این حوزه مشورت نمایید تا انتخاب مناسبی داشته باشید و از بروز مشکلات در آینده جلوگیری کنید.

آیفون سالاری نماینده رسمی شرکت نماوا افتخار دارد تا با ارائه مشاوره کاملا تخصصی در خصوص انتخاب بهترین و مناسب ترین آیفون تصویری برای منازل و پروژه های شما، با توجه به بودجه، سلیقه و کارایی مد نظر و مناسب در خدمت مشتریان گرامی خود باشد.

در صورت بروز هر گونه ایراد و مشکل فنی و یا تغییر سیستم دربازکن، کادر فنی و متخصی آیفون سالاری با داشتن دستگاه تستر آیفون سالاری بدون نیاز به جدا کردن پنل یا مانیتور، در محل حضور یافته و نسبت به عیب یابی اقدام نمایند و در صورت نیاز به تعمیر راهنمایی های لازم را ارئه نمایند تا از هزینه های اضافه و همچنین ایجاد زحمت برای شما جلوگیری گردد.

گارانتی محصولات نماوا

گارانتی محصولات نماوا 36 ماه یا 3 سال است که بعد از نصب قابل اجرا می باشد. بعد از بررسی سریال روی بدنه محصول می توانید از اصالت کالا مطلع شوید و با تکمیل فرم که توسط نصاب رسمی نمایندگی نماوا در مشهد ارائه می گردد گارانتی محصول فعال شود. حالا شما می توانید با خیال آسوده از تمامی محصولات نماوا استفاده کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال یا راهنمایی، با آیفون سالاری نماینده رسمی نماوا در مشهد تماس بگیرید.

شماره های تماس نمایندگی آیفون تصویری نماوا در مشهد

0513-222-0050

0936-346-9716

مزایای استفاده از محصولات نماوا

شرکت نماوا با توان بالای تولید و ساخت انواع دربازکن تصویری ( مانیتور آیفون تصویری و پنل آیفون تصویری ) و همچنین لوازم جانبی مانند قفل ترانس و جک پارکینگی با استفاده از تکنولوژی روز خط تولید و متریال مصرفی مرغوب اقدام به ساخت محصولاتی با کیفیت و شایسته مردم عزیزمان نموده.

از جمله مزیت های محصولات نماوا می توان به کیفیت قطعات و محصولات تولیدی، تنوع محصولات برای هر سلیقه ای، استفاده از تکنولوژی روز در محصولات، قابلیت ها و امکانات ویژه محصولات برای استفاده بهتر و کارایی بیشتر، قیمت به صرفه با توجه به کیفیت بالای محصولات، گارانتی معتبر شرکتی و … اشاره کرد.

همچنین در طراحی درب بازکن های تصویری نماوا قابلیت سازگاری با تمام دربازکن های دیگر موجود در بازار وجود دارد، که این موضوع آسودگی در انتخاب برای مصرف کنندگان را فراهم می کند. یعنی اگر پنل بیرونی شما یا مانیتور داخلی از برند های دیگر باشد و نیاز به تعویض یکی از آنها را داشته باشید، بدون نیاز به تغییر سیم کشی می توانید از محصولات آیفون تصویری نماوا استفاده نمایید.